رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زن در هم شکسته
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 88 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 88 رای
✔️ کتاب در حقیقت مجموع دو داستان است: زن در هم شکسته و سن رازپوشی.

زن در هم شکسته داستان زنی است که عمری عاشقانه با همسرش زندگی کرده و همه عمر را وقف شوهر و بچه هایش کرده و عشق آنها برایش بس بوده اما اکنون می فهمد شوهرش با زن دیگری رابطه دارد و حاضر به ترک معشوقه اش نیست .

سن رازپوشی داستان زندگی زن و شوهر مسنی است که عمری با اهداف والا زندگی کرده اند اکنون پسراشان ازدواج کرده و به همه آن هدف ها پشت پا زده است. این موضوع در کنار اضطراب های پیری آنها را از پای درآورده است
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1389/11/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زن در هم شکسته

تعداد دیدگاه‌ها:
17
[quote='KHANE ANDISHE']سلام دوستان نمیدونمچجوری دانلودش کنم ....کسی میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/quote]
http://ketabnak.com/blog/?postid=122
سلام دوستان نمیدونمچجوری دانلودش کنم ....:((کسی میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رمان «بانوی شکسته» اثر سیمون دوبووار که با عنوان زن درهم شکسته نیز به زبان فارسی ترجمه شده است یک نوع روزانه نویسی از زندگی زن ساده و مهربانی به نام «مونیک » است که حدیث نفس می گوید و از ملال و حسرت های زندگی با همراهی نظرات دوبووار از نابرابری های جنسی جنبه های شخصیتی روانی و اندیشه های فردی و جمعی بهره جسته است. رمان زن وانهاده از جمله رمان هایی است که عمدتا توصیف کننده ی درماندگی و هرج و مرج اخلاقی اند.
روزانه نویسی زندگی ِ مونیک به این جا ختم می شود که وی تسلیم سرنوشتی می شود که دیگران برای او رقم زده اند و او با اینکه فاعل است امّا فاعلی است که در مسیر علائق دیگران حرکت کرده و در عمل ، همان دیگری بوده است که مجال اعتراض کردن به جریان حاکم ِ مردسالار و یا اعتراض کردن به خود را نداشته است:
«اکنون تنها به این نتیجه می رسم که چه تصوّری در باطن از خود داشتم، لیکن همه ی واژه هایی را که با آن ها خویش را تعریف می کردم ، موریس کُشته است، رمزی را که با آن ،دیگری را و خویش را ارزیابی می کردم ،او اکنون انکار کرده است ، هیچ گاه در فکر اعتراض کردن به او ، یعنی اعتراض کردن به خویش نبودم، نه می دانم که هستم و نه اینکه چگونه باید باشم، سیاه و سفید زندگی ام در هم آمیخته شده است، دنیا برایم هزار تویی است که در آن به دام افتاده ام، وقتی نه به خویش و نه به هیچ چیز دیگری اعتقاد ندارم، چگونه می توانم زندگی کنم؟( زن درهم شکسته ص:222)
از دید دوبووار، زن، انسانی است که باید خود را بهتر بشناسد و زنی که در این داستان معرفی می کند، زنی است که در روزگار نویسنده زنی وابسته، محکوم به زیستن در چار چوب های از پیش تعیین شده است:
«من بر در گاه ایستاده ام، تنها چیزی که وجود دارد این در است و آنچه پشت در، به انتظار من است، می ترسم، و نمی توانم برای کمک کسی را صدا بزنم( : متن کتاب: 224)
با سلام به همه
از کجا میتونم دانلودش کنم؟

شاید همیشه هرچه خاطرات دورتر باشند زیباتر می شوند .
:-)
کتابهای سیمون دوبوار واقعا" خواندنی هستند .:x
دوبوار بنیانگزار مادر فمینیست شناخته شده .
:x
"ستاره کوچک!من تو را می بینم
دیگر چه باک اگر ماه روی بپوشاند..."
من نمی توانم کتاب رو دریافت کنم چرا مانند کتابهای دیگر لینک "دریافت کن " یا نسخه pdf ندارد.
خوب بود
این نویسنده یکی از بهترین نویسندگان است
زن در هم شکسته
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک